Veelgestelde vragen

4Fashion / Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u de veelgestelde vragen.

Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Veelgestelde vragen

Wij doen er alles aan om bestellingen ontvangen voor 16.00 uur op werkdagen binnen 24-72 uur te verzenden. Het kan zijn dat artikelen uit een ander filiaal moeten komen waardoor het langer kan duren. Wij verzenden via Postnl. Wij kunnen geen verantwoording nemen voor vertragingen bij Postnl in hun diensten.

Bestellingen gedaan op vrijdag na 16.00 uur worden maandag bij Postnl aangeboden en doorgaans op dinsdag bezorgd. Ervaring leert dat op zaterdag en zondag post bij de afhaalpunten niet wordt afgehaald. Indien u dit kenbaar maakt in uw bestelling kunt u uiteraard de bestelling afhalen in onze winkel aan de Beatrixstraat 22 in Den Helder.

Wij verzoeken u de bevestigingsemail of ordernummer te tonen bij het afhalen.

Verzending voor retourneren is voor eigen kosten en eigen verantwoordelijkheid. Wij adviseren u dit verzekerd of aangetekend te doen.

Bij uw bestelling vindt u een retourformulier. Indien u de gevraagde gegevens op het retourformulier volledig invult streven wij ernaar u binnen twee werkdagen de retourbetaling te doen toekomen. Dit geschiedt net zoals de betaling via Mollie.

Zie voor alle voorwaarden de pagina Retourneren.

Wij berekenen € 2,95 als bijdrage in de verzendkosten van PostNL.

Bijdrage verzending België en Duitsland € 7,95

Bijdrage verzending overige landen binnen de EU € 9,95

Regelmatig hebben wij kortingscodes en acties bij 4Fashion!

Op al onze kortingscodes en acties zijn deze voorwaarden van toepassing:

  • Kortingscode’s zijn alleen te hanteren bij een order boven de € 40,00 excl. Verzendkosten.
  • Aan schrijffouten met betrekking tot kortingen kunnen geen rechten worden ontleend en kunnen herzien worden.

Bestelde orders worden via een orderbevestiging per email bevestigd en er wordt na verzending een track en trace code van Postnl per email verzonden.

Mocht er onverhoopt iets met uw bestelling zijn die daardoor niet op tijd verzonden kan worden laten wij dit per email aan u weten.

Check ook uw spam of ongewenste email of daar onze email berichten niet in zijn terecht gekomen.

Indien u een verkeerd artikel heeft ontvangen, een artikel niet geleverd heeft gekregen of een defect product heeft gekregen neemt u dan direct na ontvangst contact met ons op zodat wij dit snel voor u kunnen oplossen.

Is het door u gezochte artikel niet voorradig of te vinden? Neemt u dan contact met ons op, zodat we voor u kunnen kijken of deze te bestellen is.

Indien u het prettiger vindt persoonlijk of buiten openingstijden in de winkel geadviseerd te worden, maakt u dan een afspraak met één van onze medewerkers.

U kunt ons bereiken op 0223-740040. Door onderbezetting zijn we momenteel minder goed telefonisch bereikbaar. We proberen van woensdag tot en met vrijdag tussen 12.00 uur en 14.00 uur u te woord te staan.

Bij het afronden van uw bestelling komt u in een betaalproces via Mollie. U komt dan automatisch in een beveiligde verbinding. U kunt iDeal via Mollie afrekenen met internetbankieren of app van uw bank.

Wenst u iets bij te bestellen of telefonisch te bestellen zullen wij u een betaalverzoek(Tikkie) sturen via onze bank.

Uiteraard bestaat ook de mogelijkheid om besteld bedrag zelf aan ons over te maken.

Voor België kunt u via Bankcontact afrekenen en voor Duitsland via Giropay.

Op het moment dat je bestelling plaats en afrond, ontvangt u van ons een bestelnummer. In u mail kan soms ook in ongewenste mail  uw bestelling volgen via track en trace.

Neem contact met ons op, zodat wij jou een retourlabel kunnen doorsturen. Hiermee kunt u het product naar ons retour sturen.

Wat vervelend! In het geval dat u één of meerdere artikelen heeft besteld, maar deze artikelen niet hebt ontvangen horen we dat graag van u. Neem contact met ons op, dan zorgen we voor een passende oplossing.

Via email heeft de voorkeur, daar wij door onderbezetting daar sneller op kunnen reageren.

Telefonisch zijn wij momenteel niet altijd bereikbaar. Wij proberen dit op korte termijn weer te kunnen invullen.

Contact: info@4fashion.nl

Telefoon: 0223-740040

Heeft u een vraag en staat deze er niet tussen? Laat het ons weten, wij staan u graag te woord.

U kunt mailen naar info@4fashion.nl.

Shop the look

Hier vindt u onze mooiste outfitideeën om direct te shoppen.

3
Uw Winkelwagen
Subtotaal: 105,95