Veelgestelde vragen

4Fashion / Veelgestelde vragen

Verzenden

Vanaf € 40,00 geven wij € 4,95 korting als tegemoetkoming in de verzendkosten.
Indien u retourneert en uw orderbedrag komt daardoor onder de € 40,00 vervalt de korting van € 4,95 en zullen we deze in mindering brengen op het retour te betalen bedrag. Verzending overige landen binnen de EU € 9,95

Bezorging

Wij doen er alles aan om bestellingen ontvangen voor 16.00 uur binnen 24-48 uur te verzenden. Wij verzenden via Postnl. Wij kunnen geen verantwoording nemen voor vertragingen bij Postnl in hun diensten. Bestellingen gedaan op vrijdag na 16.00 uur worden zondagavond bij Postnl aangeboden en op dinsdag bezorgd. Ervaring leert dat op zaterdag en zondag post bij de afhaalpunten niet wordt afgehaald. Uw bestelling kunt u uiteraard ook afhalen in onze winkel aan de Beatrixstraat 22 in Den Helder en verzoeken u de bevestigingsemail of ordernummer te tonen.

Retourneren

Verzending voor retourneren is voor eigen kosten en eigen verantwoordelijkheid. Bij uw bestelling vindt u een retourformulier. Indien u de gevraagde gegevens op het retourformulier volledig invult streven wij ernaar u binnen twee werkdagen de retourbetaling te doen toekomen.

Zie voor alle voorwaarden de pagina Retourneren

Kortingscodes en acties

Op al onze kortingscodes en acties zijn deze voorwaarden van toepassing:

  • Kortingscode’s zijn alleen te hanteren bij een order boven de € 50,00 excl. Verzendkosten.
  • Aan schrijffouten met betrekking tot kortingen kunnen geen rechten worden ontleend en kunnen herzien worden.

Bevestiging bestelling en bestelling volgen

Bestelde orders worden via een orderbevestiging per email bevestigd en er wordt na verzending een track en trace code van Postnl per email verzonden. Mocht er onverhoopt iets met uw bestelling zijn die daardoor niet op tijd verzonden kan worden laten wij dit per email aan u weten. Check ook uw spam of ongewenste email of daar onze emails niet in zijn terecht gekomen.

Verkeerd, niet geleverd of defect artikel

Indien u een verkeerd artikel heeft ontvangen, een artikel niet geleverd heeft gekregen of een defect product heeft gekregen neemt u dan direct na ontvangst contact met ons op zodat wij dit snel voor u kunnen oplossen.

Artikel niet voorradig

Is het door u gezochte artikel niet voorradig of te vinden neemt u dan contact met ons op zodat we voor u kunnen kijken of deze te bestellen is.

Personal Shopping

Indien u het prettiger vindt persoonlijk of buiten openingstijden in de winkel geadviseerd te worden maakt u dan een afspraak met een van onze meiden. U kunt ons bereiken op 0223-740040.

Betalen

Bij het afronden van uw bestelling komt u in een betaalproces via Mollie. U komt dan automatisch in een beveiligde verbinding. U kunt Ideal via Mollie afrekenen met internetbankieren of app van uw bank. Wenst u iets bij te bestellen of telefonisch te bestellen zullen wij u een betaalverzoek(Tikkie) sturen via onze bank. Uiteraard bestaat ook de mogelijkheid om besteld bedrag zelf aan ons over te maken. Voor Belgie kunt u via bankcontact afrekenen en voor Duitsland via Giropay.

Contact

Heeft u nog vragen? Neem gerust contact op:

info@4fashion.nl of telefoon: 0223-740040

Shop the look

Hier vindt u onze mooiste outfitideeën om direct te shoppen.

0
Uw Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg